Pierwszy post! ♥

Hejka kochani!😀 Jako, że to mój pierwszy post to powiem coś o sobie :) Nazywam się Klaudia. Mam 15 lat. A moimi zainteresowaniami są:
- fotografia,
- rysownie,
- piłka nożna,
- jazda na rolkach,
- taniec. 
No i teraz od jakiegoś czasu mam skłonność do pisania bloga. Bardzo mnie to zafascynowało, więc postanowiłam coś napisać. A z racji, że pochodzę z niewielkiej wioski położonej w woj. Podkarpackim nie mam dostępu na co dzień do galerii czy markowych sklepów, więc robię dużo zamówień w internecie. Pokażę wam co zawsze udaje mi się upolować na internetowych wyprzedażach. I nie przedłużając, na blogu mogą pojawić się także Ulubieńcy Miesiąca, DIY, Outfity czy po prostu jakieś sesje. W każdym bądź razie jeszcze nad tym pomyślę. 
Do zobaczenia w następnym poście!😉 
Pozdrawiam :) 

Copyright © 2014 Klaudia Vivimorte , Blogger