Haul z Sin-say! ✿

Hej witajcie!❤ :) Dzisiaj przychodzę do was z małym houlem ze sklepu internetowego Sin-say. Paczka przyszła do mnie całkiem niedawno. Jestem zadowolona z dostawy, bo przyszła zaraz po kilku dniach. Niestety jak widać dziś nie miałam możliwości przedstawić wam jak ubrania leżą na mnie, ale myślę że nastepnym razem się to zmieni :D
Pierwszą rzeczą jaką chcę wam pokazać jest czarny T-shirt, który idelanie opisuje mój styl życia;p.

Noi drugi zwykły T-shirt, świetny na lato!:)

A teraz zwykłe czarne getry. Uwielbiam w takich chodzić, więc skusilam się na ich zakup.

Upolowałam też czarną bluzę, której napisy mnie urzekły^^. Niesamowicie pasują na rękawach jak i na jej wykończeniu.

Na koniec zostawiłam worek, o którym marzyłam już od dawna. Genialny na jakieś wyjścia, czy spacery. Jest też o wiele wygodniejszy od torebki. Mogę go jedynie gorąco polecić! :D

Podsumowując ubrania są na prawdę dobrej jakości! Co raz częściej robię w tym sklepie zamówienia. Również mogę stwierdzić że jest moim ulubionym ;) A wy jakie sklepy najbardziej preferujecie? :D
Pozdrawiam Klaudia!;*

Copyright © 2014 Klaudia Vivimorte , Blogger